I.N.T.R.O.D.U.C.T.I.O.N

Assalamualaikum..

Haa ini aku nak perkenalkan diri aku ni. Nama aku 
Muhammad Zarol Fitri b Khairol Fauzi. 


Aku dilahirkan pada tahun 1993, so korang pandai pandai lah kira berapa umur aku. Hehehehe. Seorang yang amat sensitif dan boleh dikatakan gile gila, tapi aku still tak hati kering la. Merupakan anak sulung dalam adik beradik aku. Sekarang belajar dan mengambil jurusan kejuruteraan di UIAM. Okay sini nak betulkan 'mind set' korang. Tak semestinya aku belajar kat UIAM ni aku seorang yang alim ke, ustaz ke ape ke. Aku still seorang manusia biasa yang terdedah kepada dosa. Suka muzik. Ape jenis muzik aku try nak layan depend keadaan mood. Kelebihan tiada, tapi aku suka menyanyi, melukis and mengomel atau merungut. Hahahahaha. Erm nak cerita ape je pasal diri aku ni? Aku rase sampai sini ajelah pengenalan diri daripada aku. Nak tahu aku macam mana dalam real life, boleh terus isi borang.. Hehehe.. Korang add la FB aku or my Twitter. InsyaAllah aku cuba untuk tegur :)

Ok bye bye ...

0 comments: